Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΥΡΙΣΩ?


Αποφάσισα κι εγώ χθές να πάω επιτέλους για το πρώτο μου μπάνιο, έφτασε σχεδόν το τέλος του πρώτου καλοκαιρινού μήνα κι εγώ είμαι ακόμη κάτασπρη...κι αυτό δεν μου αρέσει καθόλου....
Θέλω οπωσδήποτε ηλιοθεραπεία ..Σκέφτηκα όμως πως επειδή θα ήταν η πρώτη φορά δεν έπρεπε να είναι τις επικίνδυνες ώρες,έτσι ξεκινήσαμε για τη παραλία γύρω στις 3μμ. Όσο όμως πλησιάζαμε στο προορισμό μας ,το όνειρο της ηλιοθεραπείας και του μαυρίσματος απομακρυνόταν .Σύννεφα γέμισαν τον ουρανό, ο ήλιος κρύφτηκε, η διάθεση μου χάλασε, το αντηλιακό ήταν άχρηστο.
Καθήσαμε στη παραλία ...οι τολμηροί της παρέας ήθελαν να κάνουν μπάνιο...εμένα μου αρκούσε η θέα της θάλασσας για να με κάνει να χαλαρώσω ,το πλαφ..πλαφ..που κάνει το κυματάκι όταν φτάνει στην ακτή είναι το καλύτερο....καφεδάκι...κουβεντούλα...
Τότε κάποιες σταγόνες έφτασαν πάνω μου ,σκέφτηκα πως είναι από την θάλασσα όμως έκανα λάθος...οι σταγόνες γρήγορα έγιναν περισσότερες και το χώμα μύρισε , μου θύμισε το φθινόπωρο....σιγά-σιγά τα μαζέψαμε και φύγαμε.......

Καθήσαμε στο μπαράκι να πιούμε ένα ουζάκι και να βλέπουμε τη θάλασσα απο μακριά. Τουλάχιστον να το διασκεδάσουμε , η ώρα πέρασε ευχάριστα,μπορεί να μου χάλασε ο καιρός τα σχέδια αλλά ....η καλή παρέα και η ευχάριστη ατμόσφαιρα δεν χάλασαν την ημέρα μου....
Στον γυρισμό άρχισα να σκέφτομαι το επόμενο ΣΚ και να ελπίζω ο καιρός να είναι καλύτερος για να μπορέσω να πάρω το χρώμα που ονειρεύομαι. Μέχρι να φτάσει ο καιρός για τις διακοπές θα τα έχω καταφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου