Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ.......




Με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας είναι δύσκολο να βρούμε κάτι ευχάριστο για να χαρούμε και να γελάσουμε. Έτσι σήμερα έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο με ανέκδοτα κι όπως καθόμουν και τα διάβαζα σκέφτηκα να γράψω κάποια ,για να υπάρχουν σε στιγμές που τα χρειάζομαι.

- Καλά πας για κυνήγι χωρίς σφαίρες_?
- Μου κοστίζει λιγότερο και το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο.



Ο φύλακας του μουσείου στον επισκέπτη : - Με συγχωρείτε, κύριε, αλλά απαγορεύεται να κάθεστε σ' αυτή την καρέκλα. Είναι του Λουδοβίκου ΙΔ!
-Εννοια σας , έχω το νού μου !Μόλις έρθει θα σηκωθώ.




Γυρνάει ο Γιαννάκης απ' το σχολείο και τον ρωτάει ο πατέρας του.
-Λοιπόν , δεν θα παίρνατε βαθμούς ? Πού είναι ο έλεγχος σου?
- Θα τον φέρω αύριο ,σήμερα τον δάνεισα στη Μαίρη.
- Στη Μαίρη? Αυτή δεν είναι η καλύτερη στην τάξη?
- Ναι.
- Και τι τον ήθελε τον έλεγχο σου?
- Ήθελε να κάνει πλάκα στους γονείς της.



- Γιατί ο Καίσαρας φορούσε σανδάλια?
- Γιατί ήταν Ιούλιος!




- Πώς έσπασες το πόδι σου?
- Τον βλέπεις αυτόν το λάκκο?
- Τον βλέπω.
- Εγω δεν τον είδα!



Μια ξανθιά πάει στη βιβλιοθήκη και λέει:
- Δανείστηκα ένα βιβλίο την προηγούμενη βδομάδα, αλλά ήταν το πιο βαρετό. Δέν είχε καθόλου υπόθεση, αλλά είχε υπερβολικά πολλούς χαρακτήρες.
- Ωστε εσείς μας πήρατε τον τηλεφωνικό κατάλογο!



-Αν βρείς τι έχω μέσα στο καλάθι ,θα σου δώσω ένα τσαμπί!
- Πατάτες.



-Τί περιμένουν 17 ξανθές έξω από έναν κινηματογράφο?
Να έρθει και η 18η, γιατί το έργο είναι "ΑΝΩ ΤΩΝ 18"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου