Κυριακή 31 Μαΐου 2009

ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΛΑΖ.......


Πολλές φορές αφήνω το μυαλό μου να ταξιδεύει....να φεύγει μακριά από την μίζερη πραγματικότητα και να δημιουργεί μικρές οάσεις .....εικόνες γεμάτες από τα κρυφά μου όνειρα ......εικόνες που περιέχουν όλα όσα ψάχνω να βρω.....

Αυτές λοιπόν, τις εικόνες ένας ωραίος κι εύκολος τρόπος για να τις κρατήσω ζωντανές είναι να τις κρατήσω πάνω στο χαρτί ....αν είχα το καλλιτεχνικό ταλέντο της ζωγραφικής σίγουρα θα έπαιρνα τα σύνεργα και τις μπογιές για να δημιουργήσω.....όμως δεν το έχω ....έψαχνα να βρώ άλλους τρόπους , σκέφτηκα το γράψιμο ...όμως ήθελα κάτι άλλο....πιο ζωντανό με χρώματα και παραστάσεις....εικόνες σαν κι αυτές που βλέπουμε στα περιοδικά ή τις φωτογραφίες που βλέπουμε μέρη που έχουμε πάει ή στιγμές που έχουμε ζήσει και μας γεμίζουν αναμνήσεις ......πώς όμως να τραβήξεις φωτογραφία τα Θέλω σου........

Κι όμως υπάρχει τρόπος.....είναι ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΛΑΖ....δεν απαιτεί κανένα ταλέντο...είναι απλά μια απεικόνιση με κεντρικό θέμα μια επιθυμία, ένα όνειρο που βρίσκεται στο βάθος της καρδούλας μας και περιμένει. Στα βιβλία με τεχνικές και τρόπους έκφρασης συναισθημάτων, αναφέρεται σαν τεχνική "Χάρτης των Επιθυμιών".
Ο τρόπος δημιουργίας του είναι πανεύκολος, χρειάζεται μόνο ένα μεγάλο χοντρό χαρτί και τα υλικά που θα κολλήσουμε πάνω του......κάτι τελείως υποκειμενικό ανάλογα με το θέμα και το ύφος που θέλουμε να έχει.... μαζεύουμε φωτογραφίες ,εικόνες ,καρτ-ποστάλ, λέξεις ή φράσεις που να έχουν σχέση με το αντικείμενο που μας ενδιαφέρει ακόμα και κειμενάκια που το περιγράφουν .....αφήνουμε ελεύθερη την φαντασία μας να ταξιδέψει και να γεμίσει αρκετές από τις ώρες μας κυρίως εκείνες που η μελαγχολία και η κατάθλιψη κάνουν την εμφάνιση τους και μαυρίζουν την ψυχή μας.
Δύο είναι τα σημεία όμως που έχουν μεγάλη σημασία και πρέπει να προσέξουμε 1. θα πρέπει να είναι αισθητή η παρουσία μας στο κολάζ καθώς και των άλλων προσώπων στη ζωή μας που αφορά η επιθυμία μας ή που θέλουμε να βρίσκονται μαζί μας.
2.Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε πάντα ενεστώτα χρόνο, σαν να είναι κάτι που συμβαίνει ήδη.

Όταν βρήκα όλα όσα χρειαζόμουν ,η αλήθεια είναι πως μου πήρε αρκετό χρόνο ,αρχίσα το καλλιτεχνικό μέρος, να κολλήσω όλα αυτά τα υλικά και να φτιάξω μια εικόνα όπως αυτή που ονειρευόμουν. Μόλις ολοκληρώθηκε το έργο,χάρηκα ήταν όπως το ήθελα, μια σύνθεση που είχε κομμάτια από την ψυχή μου. Ακόμη είχα βρεί τον χρόνο που χρειαζόμουν να μείνω μόνη μου και να μιλήσω πραγματικά με τον εαυτό μου.
Έβαλα το κολάζ δίπλα στο κρεβάτι μου ελπίζοντας πως θα γίνει σύντομα ένα κομμάτι της πραγματικότητας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου