Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

...Μια περίεργη μέρα.....


Μία μέρα ακόμη έφτασε στο τέλος της, οι ρυθμοί αρχίζουν να γίνονται πιο χαλαροί ,είναι η ώρα που αφιερώνω στον εαυτό μου ,ένα ποτηράκι κρασί για να φύγει η ένταση ,λίγο διάβασμα, αναζήτηση στο Ίντερνετ και μια ανασκόπηση της ημέρας που πέρασε.
Εκεί που καθόμουν οι δυνατές βροντές ,οι αστραπές και η δυνατή μπόρα που ξέσπασε ,τράβηξε τη προσοχή μου ,γενικά αυτά τα έντονα καιρικά φαινόμενα με τρομάζουν και μου δημιουργούν μια ανησυχία ,ίσως γι' αυτό να μη μου αρέσει κι ο χειμώνας .
Βγήκα λίγο στη βεράντα να δω τη βροχή και την μαυρίλα στον ουρανό που φώτιζε από τις αστραπές,δίνοντας στην ατμόσφαιρα μια αίσθηση μυστηρίου.
Οι σκέψεις μου έφυγαν ,άρχισαν το ταξίδι τους...σήμερα ήταν μια περίεργη μέρα ...συναισθήματα...λόγια....σκέψεις...αντιδράσεις που δεν μπορούσα να εξηγήσω...μια ένταση χωρίς αιτία.....ακόμα και τώρα που προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε δεν μπορώ.....το αστείο ...το σοβαρό...το θέλω ...το πρέπει...όλα μπλέκονται και στο τέλος αυτό που μένει είναι ένα μεγάλο "γιατί"...
Ίσως αύριο να είναι μια καλύτερη μέρα ....
Η μπόρα πέρασε ... μόνο ο θόρυβος από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πάνω στους βρεγμένους δρόμους.... θυμίζουν τι είχε προηγηθεί.
Η ώρα πέρασε ,τα μάτια αρχίζουν να κλείνουν...η κούραση της ημέρας σωματική και ψυχολογική γίνεται ορατή ....ώρα για ύπνο ....καληνύχτα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου