Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

..Σκέψεις....λόγια...εικόνες...

....Πολλές φορές μένεις στη σιωπή...όταν δεν έχεις κάτι να πεις...
...υπάρχουν όμως και φορές που μένεις σιωπηλός γιατί δεν ξέρεις από που ν΄αρχίσεις..

..Χιλιάδες σκέψεις κατακλύζουν το μυαλό...και κάνουν τα συναισθήματα να ξεπηδούν από την ψυχή .....Εικόνες που έρχονται στο νου και κάνουν το πρόσωπο να παίρνει άλλοτε εκφράσεις χαράς κι άλλοτε λύπης....
....Λόγια που ειπώθηκαν....κι έκαναν τα μάτια να βουρκώσουν....
....Λόγια ανείπωτα....που κάνουν την ψυχή να ξεχειλίζει από αισθήματα....
...Λόγια γεμάτα ..έρωτα...απόγνωση...απορία...χαρά...πίκρα....
...Λόγια που ταξιδεύουν την ψυχή σε τόπους παραμυθένιους..που το αληθινό και το ψεύτικο μπλέκονται και φτιάχνουν τα όνειρα....

....Αφήνεις το βλέμμα σου... να χαθεί μέσα στο άπειρο του ουρανού... βλέπεις τα σύννεφα να παίρνουν μορφή...να γίνονται εικόνες....τους δίνεις σχήματα...
Γίνονται χέρια που απλώνουν για ν΄αγκαλιάσουν....χείλια που ψάχνουν το φιλί...σώματα που ζητούν μια ζεστή αγκαλιά....και ψάχνουν μέσα στο άπειρο να βρουν αυτό που ζητούν....χωρίς φόβο....χωρίς τα "πρέπει"...και τα "μη "....χωρίς τη λογική και τ΄αρνητικά συναισθήματα (θυμό,ντροπή,οργή....)....
....Μέσα από τις σκέψεις ..τα λόγια...και τις εικόνες...ξεκαθαρίζω τα συναισθήματα που ξεπηδούν και με πνίγουν...

Τα συναισθήματα έχουν ενέργεια κι αποτελούν ένα μέρος από το μυστήριο της ψυχικής κατάστασης μας...έχουν άμεση σχέση με την καρδιά και την ευαισθησία μας....το να τα γνωρίζουμε και να μην τους αντιστεκόμαστε βοηθά στο να μένουμε ήρεμοι και ν΄αντιμετωπίζουμε σωστά τις προσωπικές σχέσεις μας..ο τρόπος της εξωτερίκευσις τους (λεκτικός ή μη) έχει σχέση με την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα μας...η έντασή τους μειώνεται όταν αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη σκέψη για το πως πρέπει να τα εκφράσουμε ώστε να είναι αποδεκτά........αντίθετα αν αφήσουμε την καρδιά να μας οδηγήσει ...μπορεί να πληγωθούμε και να νιώσουμε ευάλωτοι στα μάτια του άλλου....
......Όμως ότι κι αν κάνουμε ένα είναι σίγουρο....πως δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τα συναισθήματά μας....κι αν προσπαθήσουμε δεν θα είναι χωρίς συνέπειες...

.....Ένα τραγούδι από την Τσανακλίδου το " Έτσι είμαι εγώ "...
που λέει κάποιες αλήθειες......







.......Εγώ θα φταίω πάντα εγώ
.....εχθρός του ίδιου του εαυτού μου
.....ότι αγαπάω καταστρέφω
......΄Ετσι είμαι εγώ
...Δε φταίω εγώ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου