Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

...ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΩ.....


Δύο φανταστικές μέρες χθες και σήμερα με τον ήλιο στα κέφια του ,μου έχουν τσακίσει τα νεύρα ....ο λόγος είναι πως δεν μπορώ να τον απολαύσω όπως θα ήθελα με μια βόλτα στη παραλία για καφεδάκι ,γιατί η γαστρεντερίτιδα πρόλαβε να με καθηλώσει στο κρεβάτι με τον πυρετό να ανεβαίνει την ανηφόρα και τους πόνους στη κοιλιά να κόβουν την ανάσα μου....Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αφήνω τις ακτίνες του ήλιου να μπαίνουν από το παράθυρο και να νοιώθω τη ζεστασιά τους στο κορμί μου ....τώρα αν την ζέστη την προκαλεί ο ήλιος ή ο πυρετός είναι απλά λεπτομέρεια .....εγώ φαντάζομαι αυτό που θέλω.....
Ελπίζω τουλάχιστον και την επόμενη βδομάδα που θα είμαι καλύτερα να έχουμε ξανά καλοκαιρία γιατί τόσο ατυχία δεν την αντέχω.....Θα έπρεπε να αρρωστήσω όταν χαλάσει ο καιρός και έχει βροχές και κρύο ....ξέχασα να πάρω δελτίο καιρού πρώτα....καταλαβαίνετε πότε γράφω εγώ και πότε ο πυρετός έτσι ......
Είμαι και στη απομόνωση μην κολλήσω και τους άλλους ....κι έτσι η μόνη μου παρέα είναι το τηλέφωνο.... κι αυτό όταν χτυπά .. και το PC ...για να χαζεύω όταν τα μάτια ανοίγουν και νιώθω λίγο καλύτερα....
Θα τα πούμε ξανά όταν νιώσω καλύτερα .....να είστε καλά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου