Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ


Πέρασα ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο, μπορώ να πω πως ήταν ιδανικό, η τέλεια χαλάρωση, κάθε στιγμή ήταν και μια εμπειρία ,τα μάτια μου δεν χόρταιναν να βλέπουν το υπέροχο τοπίο, όλες μου οι αισθήσεις ήταν σε εγρήγορση προσπαθώντας να συγκρατήσουν όσα περισσότερα μπορούσαν.

Είναι απο τις στιγμές εκείνες που θές να κρατήσουν για πάντα ,που νιώθεις ευλογημένος που μπόρεσες να τις ζήσεις. Χωρίς να κάνω κάτι ιδιαίτερο ένιωθα πως ζούσα το απόλυτο όνειρο.

Το μυαλό κατάφερε να αδειάσει, οι σκέψεις έφυγαν από τα καθημερινά προβλήματα , μπόρεσα επιτέλους μετά απο αρκετό καιρό να έρθω σε επαφή με συναισθήματα που είχα ξεχάσει πως υπάρχουν , η ψυχή μου ηρέμησε , άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο να φύγει σε δικούς του ξεχασμένους κόσμους, αυτούς που πλάθει η φαντασία όταν νιώσει πως μπορεί να δημιουργήσει χωρίς περιορισμούς.

Ονειρευόμουν ....αισθανόμουν.....ένιωθα.....ζούσα.......αγαπούσα......
Τελικά χρειαζόμαστε τόσο λίγα πράγματα για να νιώσουμε ευτυχισμένοι και χαρούμενοι κι όμως δυσκολεύουμε τόσο τη ζωή μας με τα "πρέπει" και τα "θέλω" μας που ξεχνάμε να ζήσουμε.

Η σημερινή μέρα είναι η επιστροφή στην πραγματικότητα, οι υποχρεώσεις και οι απαιτήσεις της δουλειάς δεν αφήνουν χρόνο για μαγεία και όνειρα. Μόνο κάποιες στιγμές όταν η ένταση εμφανίζεται μπορώ να γυρίσω πίσω και να πάρω δυνάμεις για να συνεχίσω.
Αυτό που μένει τώρα είναι η προσδοκία ,να μπορέσω να έχω ξανά την ευκαιρία να ζήσω ανάλογες στιγμές. Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ ....και ο καιρός της άδειας πλησιάζει....υπομονή.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου