Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ


Το νέο βιβλίο του Paulo Coelho, είναι γεμάτο βαθυστόχαστες σκέψεις για την προσωπική δύναμη και τα αθώα όνειρα που χειραγωγούνται ή καταστρέφονται από την επιτυχία.
Εκτυλίσσεται σε μια μέρα ,στον κόσμο της μόδας και του κινηματογράφου, στο φεστιβάλ των Κανών.Μέσα από τις ιστορίες των ηρώων του φαίνεται ένας κόσμος στον οποίο κυριαρχεί η πολυτέλεια και η υπερβολή ,δείχνοντας μας τις ολέθριες συνέπειες που μπορεί να έχει η εμμονή με τη φήμη.
Ο PAULO COELHO είναι ένας από τους αγαπημένους μου συγγραφείς, έτσι δεν μπορούσα να μην τον ακολουθήσω και σ' αυτό το βιβλίο του. Όταν θα το διαβάσω, θα μπορέσω να εκφράσω την δική μου άποψη γι' αυτό.


Όποιος και νάσαι που κρατείς απ' το χέρι,
Είναι ανώφελα όλα, σα δεν ξέρεις ένα πράμα,
Σ' το λέω, λοιπόν, ειλικρινά από τώρα,προτού με δοκιμάσεις πάρα-πέρα,
Πως δεν είμαι διόλου εκείνο που θαρρούσες, είμ' αλλιώτικος πολύ.


Ποιος είναι που θα θέλει νάρτει απόκοντα μαζί μου
Ποιος θέλει να γραφτεί μνηστήρας για τις δικές μου τις ροπές


Η στράτα είναι ύποπτη ,τ 'αποτέλεσμα αβέβαιο, ίσως-ίσως ολέθριο,
Θε νάπρεπε ν' απαρνηθείς όλα τ' άλλα, θα λογάριαζα για νάμαι το
αποκλειστικό και το μόνο πρότυπο για σένα,
Κ' έτσι η πρωτοεξάσκησή σου θε νάτανε μακρόχρονη και ξέχωρα βαρειά,
΄Ολες εκείνες τις παλιές θεωρίες της ζωής σου, όλες τις συνθηκολογήσεις
με τις γύρωθέ σου ζωές θε νάπρεπε να τις απαρνηθείς,
Γι' αυτό,σου λέω, παράτα με από τώρα, προτού να βασανίσεις τον εαυτό
σου πιότερο , άσ' το χέρι σου να πέσει από τον ώμο μου,
Παράτα με και τράβηξε το δρόμο σου.

Γουόλτ Γουίτμαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου