Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ξανά μαζί.....

" Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν..." και μένει μόνο η ελπίδα πως " τα καλύτερα έρχονται...."

Μετά από μια ευχάριστη ολιγοήμερη διακοπή , μακριά από τις καθημερινές μου συνήθειες αγαπημένες και μη , με την ψυχή μου γεμάτη νέες εμπειρίες, ωραίες εικόνες να πλημμυρίζουν το μυαλό και τις αναμνήσεις να με συντροφεύουν ,έφτασε η ώρα της επιστροφής στην καθημερινότητα...τουλάχιστον όσο αφορά την παρουσία ..γιατί το μυαλό θα βρίσκει αφορμές και αιτίες συνέχεια να ταξιδεύει και να χάνεται......
Οι βαλίτσες άδειασαν τα πράγματα βρήκαν την γνώριμη θέση τους στη ντουλάπα...τα μικρά αναμνηστικά στόλισαν το σπίτι....και όλα έγιναν όπως πριν.....

Άνοιξα το pc μου με λαχτάρα μετά από τόσες μέρες ...για να γράψω στο αγαπημένο μου ημερολόγιο ...για να μιλήσω με τους "φίλους" μου....να διαβάσω αυτά που είχαν γράψει....Είναι κάτι που μου αρέσει και μ'ευχαριστεί.....΄
Η απουσία μου λοιπόν αυτών των ημερών οφείλεται σ' ένα ταξίδι που έκανα στο εξωτερικό και ίσως κάποιος σκεφτεί...σιγά και τι έγινε ...όμως για μένα είναι σημαντικό γιατί ήταν το πρώτο μου ταξίδι....οι συνθήκες και οι υποχρεώσεις μου μέχρι τώρα δεν μου είχαν επιτρέψει να το πραγματοποιήσω...και η πρώτη χώρα που επισκέφτηκα ήταν η Ιταλία....Μιλάνο και Βενετία.....το λιγότερο που μπορώ να πω είναι πως πέρασα υπέροχα......Όμως την Ελλάδα δεν την αλλάζω με τίποτα....ωραία τα κανάλια...ωραίο το καρναβάλι τους , φανταστικές στολές...αλλά το χρώμα ...το κέφι....τα τοπία μας δεν τα είδα πουθενά.....Μιλάω πάντα με τις εμπειρίες και την άποψη που έχω σχηματίσει από αυτό το πρώτο ταξίδι.....Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να αποκτήσω και περισσότερες εμπειρίες ....από άλλες χώρες....

Στην τελευταία μου ανάρτηση είδα πως υπήρχε ένα σχόλιο από το φίλο JK O SKΡOΥΤΖΑΚΟΣ και με ρώτησε γιατί έχω διαλέξει το δελφινάκι για προφίλ μου...Διάλεξα λοιπόν το δελφίνι γιατί είναι το αγαπημένο μου και πιστεύω πως έχουμε κάποια κοινά χαρακτηριστικά ...τη παιχνιδιάρικη συμπεριφορά ,το ότι είναι φιλικά ,χαρούμενα ,συμβολίζουν την ελευθερία ,τη δύναμη, την αρμονία και τον αλτρουισμό και μάλιστα το έχω και σαν γούρι φορώντας το στο λαιμό μου .
Είναι σαν να έδινα λοιπόν κάποια ακόμα στοιχεία της προσωπικότητας μου ,χωρίς να τα γράφω.....Αυτός είναι ο λόγος της επιλογής μου....
Στο Υou tube μάλιστα έχω βρει κι ένα απίθανο βιντεάκι που γράφει το πως έβλεπαν και στη αρχαιότητα το δελφίνι .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου