Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

...25-01-2010....


Η τελευταία βδομάδα του Γενάρη ξεκίνησε....μαζί άρχισε και το τριώδιο....ακόμη δεν μαζέψαμε τα στολίδια των Χριστουγέννων και άρχισαν να στολίζουν τις αποκριάτικες μάσκες και τις στολές......Όλα μπερδεύονται .....
Κάπως έτσι είναι και η δική μου ψυχολογική κατάσταση...κάτι μου φταίει....
....γενικά είμαι πολύ απογοητευμένη....μπερδεμένη....και συναισθηματικά φορτισμένη....
Τίποτα δεν είναι όπως θα το ήθελα....πάντα υπάρχει κάποιο κενό ή κάτι που μου δίνει αφορμή για δυσάρεστες σκέψεις.....ακόμα κι όταν χαμογελάω κάτι μέσα μου με συγκρατεί....
Οι άνθρωποι γύρω μου με την συμπεριφορά τους και τα λόγια τους ....επιβεβαιώνουν τους φόβους μου και με κάνουν να γίνομαι ακόμη πιο επιφυλακτική ...οι σκέψεις μου τότε γίνονται σαν τα σύννεφα που γεμίζουν το γαλάζιο ουρανό και κάνουν την ψυχή μου να μελαγχολεί.....Το συναίσθημα και η λογική μπερδεύονται και δεν μ΄αφήνουν να χαλαρώσω ....Ακόμη και τις στιγμές που θα ήθελα να αφήσω τον εαυτό μου να απολαύσει ....να νιώσει....να χαρεί.....έρχονται οι γκρίζες σκέψεις και τις καταστρέφουν.....κι όταν μένω μόνη.... οι στιγμές αυτές γεμίζουν την σκέψη μου και με κάνουν να τις αναζητώ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου