Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

..Μπροστά στο τζάκι.....

Μια ακόμη μέρα έφτασε στο τέλος της....το σκοτάδι κάλυψε τα πάντα....είναι η ώρα που η φύση ησυχάζει.....οι άνθρωποι μετά από το καθημερινό τρέξιμο....και την ταλαιπωρία στους δρόμους λόγω της βροχής.....βρίσκονται στη ζεστασιά του σπιτιού τους και προσπαθούν να ηρεμήσουν......
Έξω βρέχει, κοιτάζω από το παράθυρο.....οι σταγόνες της βροχής που πέφτουν πάνω στο τζάμι μοιάζουν με τα δάκρυα που κυλούν πάνω στο πρόσωπο...όταν η μελαγχολία και η ένταση της ημέρας ξεσπά....

Βάζω ένα ποτήρι κρασί ,παίρνω ένα βιβλίο και κάθομαι μπροστά στο τζάκι για να χαλαρώσω...οι φλόγες του μοιάζουν σαν να χορεύουν, αγκαλιάζονται σαν χορευτές που τα σώματά τους ενώνονται σε τέλεια αρμονία και μεταφέρουν την ζεστασιά τους....χάνομαι στους ρυθμούς της...στο ράδιο ακούω το τραγούδι " I WILL ALWAYS LOVE YOU " και οι σκέψεις μου ξεκινούν το ταξίδι τους.....
Κλείνω τα μάτια μου...η μορφή σου εμφανίζεται μπροστά μου...νιώθω το βλέμμα σου να μου μιλά ....απλώνω το χέρι μου και χαϊδεύω το πρόσωπό σου.....ξεκινάμε το παιχνίδι με τις λέξεις και τις κουβέντες μέσα από τις οποίες βγαίνουν μηνύματα , συναισθήματα και μας κάνουν να γελάμε....
Ανοίγεις τα χέρια σου και μ΄ αγκαλιάζεις ...κουρνιάζω κι απολαμβάνω την ζεστασιά του κορμιού σου...με χαϊδεύεις και ξεκλειδώνεις συναισθήματα και πτυχές του εαυτού μου ξεχασμένες ακόμη κι από μένα ....τρυφερότητα , ασφάλεια, ερωτισμό....αισθήματα ξεχασμένα ξυπνούν.... που με γυρίζουν χρόνια πίσω....τότε που τα "πρέπει" και τα " θέλω των άλλων" δεν είχαν καταφέρει ακόμη να τα κλειδώσουν στα βάθη της ψυχής μου....

Ξαφνικά ο θόρυβος από τα ξύλα στο τζάκι που αλλάζουν και δημιουργούν κενά με κάνει ν΄ανοίξω τα μάτια μου....η μαγεία χάνεται μαζί κι εσύ ....χαμογελάω γλυκά...πίνω λίγο κρασάκι ....έρχομαι στη πραγματικότητα......

Ανοίγω τυχαία το βιβλίο... και διαβάζω..."Η αναμονή είναι η προετοιμασία της καρδιάς, ας απολαμβάνουμε τις ώρες και τις ημέρες που μας χωρίζουν από το αγαπημένο πρόσωπο."....Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά ...μονολογώ...η ώρα πέρασε...αύριο ξεκινά μια νέα μέρα.......
.......ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου